The 100
The Ash vs Evil
Suicide Squad
Man in the High Castle

Recenzia na anime: Kuroshitsuji

14. dubna 2015 v 15:12 | Hentai no kame |  Recenzie a preklady
Čauko moje bologne špagety, aj vás zahltila taká vlna písomiek, či len mňa? Každý deň totiž z niečoho píšeme, nehorázne. *píše sťažnosť prezidentovi a vzápätí ju roztrhá* No nič, budem sa musieť uspokojiť s nasledujúcim výkendom, už sa naň teším. *nenápadne si mädlí ruky* Musím niečo pridať, aby mi blog nezíval prázdnotou, je to mimoriadne deprimujúce. A aby ste si nemysleli, že som sem fakt prestala chodiť!

Obsah: Po tragickom požiare v sídle Phantomhaivovcov je mladý Ciel Phantomhive unesený neznámou sektou. Mučí ho a ponižuje ale len do tej doby, kým Ciel nezapredá dušu istému démonovi. Ciel mu dá meno Sebastian Michaelis. Tým pádom mu Sebastian musí slúžiť ako komorník dovtedy, dokým sa nenaplní ich zmluva - pomsta za Cielovu dušu. Rod Phantomhivov je známy ako ,,Kráľovnini strážni psi", preto Ciel musí počúvať jej príkazy. Počas toho sa snaží naplniť svoju dohodu s démonom. Chytí svojich trýzniteľov? Alebo bude naveky pátrať v tme?

Môj názor: Toto viktoriánske anime mi odporučila Asumi-sempai (ktorej poviedka Nemravne sladký bola bohužiaľ zmazaná) a musím uznať, že má niečo do seba. Prostredie je veľmi pedantne opísané. Páčia sa mi odtiaľ hlavne shinigami (niečo ako smrtky), majú taký netradičný ráz. *nenápadne pokukuje po Willovi* Jednu z nich ste mohli stretnúť v poviedke Prvý raz a naposledy (ktorá bola pre Nicol). Jediný nedostatok je, že príbeh je vyslovene prepchatý humrnými scénkami, takže to niekedy kazilo atmošku. Pre všetkých, ktorí majú radi démonov, nadprirodzeno, rozkošných hlavných hrdinov a humor.

Príbeh: 10/10
Postavy: 8/10
Animácia: 10/10